Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Tegorocznym sponsorem wydarzenia jest firma Microsoft, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w kwietniu 2008 r.
Poprzez ustanowienie nagrody Socially Responsible Communication, IAA stara się podkreślić, jak istotną rolę we współczesnym świecie stanowi podejmowanie długofalowych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. SRC ma być stymulatorem dla branży komunikacji marketingowej, do traktowania CSR’u jako niezbędnego elementu strategii zarządzania w każdej firmie. – „Ustanowiona nagroda ma potwierdzać wkład branży reklamowej w rozwiązywanie bieżących istotnych problemów oraz motywować do dążenia do doskonałości w komunikacji społecznej” – mówi Hervé de Clerck, wiceprezes IAA ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
W konkursie może wziąć udział każda organizacja zajmująca się reklamą, projektowaniem i komunikacją marketingową, której działania charakteryzuje odpowiedzialność społeczna. Zgłaszać można wyłącznie reklamy z tematyki zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz innych ważnych kwestii społecznych, jak ochrona środowiska, żywność czy ochrona zdrowia. Zgłoszone projekty będą konkurować w zależności od wykorzystanych nośników, w takich kategoriach jak: telewizja/kino, druk/plakat/reklama, wielkoformatowa/zewnętrzna/niestandardowa oraz nośniki cyfrowe.
Nie ma znaczenia miejsce ani kraj działania – swoje prace trzeba przesłać do konkretnego oddziału IAA do 10 stycznia 2008 roku.
Pełna informacja na temat samego konkursu oraz trybu i warunków zgłoszeń jest dostępna w biurze Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.
Komentarz redakcji: Co konkretnie oznacza dla inicjatorów konkursu „komunikacja odpowiedzialna społecznie” – nie ujawniono.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów