Linie Lufthansa, Swiss i Austrian Airlines otrzymały złoto w badaniu „Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”), przeprowadzonym przez magazyn Focus i Deutschland Test oraz firmę analityczną Service Value, za prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie.
Według badania Lufthansa jest marką o najwyższym poziomie zrównoważonego rozwoju w kategorii „Linie lotnicze”, dzięki czemu przewoźnik zdobył tytuł najbardziej odpowiedzialnego społecznie. Drugie i trzecie miejsca przypadły innym przewoźnikom Grupy – odpowiednio liniom Swiss i Austrian Airlines, które zdobyły złoto w szczególności za odpowiedzialne działania w zakresie ekologii, kwestii ekonomicznych i społecznych.
Na początku tego roku, Lufthansa otrzymała nagrodę „Eco-Airline of the Year” po raz drugi z rzędu przyznawaną przez amerykański branżowy magazyn Air Transport World.
Flota pasażerska Lufthansa Group zużywała średnio w 2014 roku 3,84 l kerozyny aby przewieźć pasażera na odcinku 100 km (w 2013: 3,91 l/100 pasażero-kilometrów). Dzięki temu, tak jak w poprzednich latach, Lufthansa Group osiągnęła cel corocznej poprawy efektywności paliwowej o 1,5%, wymagany przez branżę. Przewidywana jest dalsza redukcja poziomu spalania. Grupa działa na rzecz obniżenia poziomu hałasu.
„Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”) jest badaniem prezentującym postrzeganie marek jako społecznie odpowiedzialnych z perspektywy konsumentów. Opinie 5000 osób na temat 1000 marek z 56 sektorów zostało zebranych w 33 badania nt. kwestii społecznych, ekologicznych i gospodarczych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie