Linie Lufthansa, Swiss i Austrian Airlines otrzymały złoto w badaniu „Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”), przeprowadzonym przez magazyn Focus i Deutschland Test oraz firmę analityczną Service Value, za prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie.
Według badania Lufthansa jest marką o najwyższym poziomie zrównoważonego rozwoju w kategorii „Linie lotnicze”, dzięki czemu przewoźnik zdobył tytuł najbardziej odpowiedzialnego społecznie. Drugie i trzecie miejsca przypadły innym przewoźnikom Grupy – odpowiednio liniom Swiss i Austrian Airlines, które zdobyły złoto w szczególności za odpowiedzialne działania w zakresie ekologii, kwestii ekonomicznych i społecznych.
Na początku tego roku, Lufthansa otrzymała nagrodę „Eco-Airline of the Year” po raz drugi z rzędu przyznawaną przez amerykański branżowy magazyn Air Transport World.
Flota pasażerska Lufthansa Group zużywała średnio w 2014 roku 3,84 l kerozyny aby przewieźć pasażera na odcinku 100 km (w 2013: 3,91 l/100 pasażero-kilometrów). Dzięki temu, tak jak w poprzednich latach, Lufthansa Group osiągnęła cel corocznej poprawy efektywności paliwowej o 1,5%, wymagany przez branżę. Przewidywana jest dalsza redukcja poziomu spalania. Grupa działa na rzecz obniżenia poziomu hałasu.
„Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”) jest badaniem prezentującym postrzeganie marek jako społecznie odpowiedzialnych z perspektywy konsumentów. Opinie 5000 osób na temat 1000 marek z 56 sektorów zostało zebranych w 33 badania nt. kwestii społecznych, ekologicznych i gospodarczych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób