logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nagroda za CSR dla Lufthansa Group
04.11.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nagroda za CSR dla Lufthansa Group



Linie Lufthansa, Swiss i Austrian Airlines otrzymały złoto w badaniu „Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”), przeprowadzonym przez magazyn Focus i Deutschland Test oraz firmę analityczną Service Value, za prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Według badania Lufthansa jest marką o najwyższym poziomie zrównoważonego rozwoju w kategorii „Linie lotnicze”, dzięki czemu przewoźnik zdobył tytuł najbardziej odpowiedzialnego społecznie. Drugie i trzecie miejsca przypadły innym przewoźnikom Grupy – odpowiednio liniom Swiss i Austrian Airlines, które zdobyły złoto w szczególności za odpowiedzialne działania w zakresie ekologii, kwestii ekonomicznych i społecznych.

Na początku tego roku, Lufthansa otrzymała nagrodę „Eco-Airline of the Year” po raz drugi z rzędu przyznawaną przez amerykański branżowy magazyn Air Transport World.

Flota pasażerska Lufthansa Group zużywała średnio w 2014 roku 3,84 l kerozyny aby przewieźć pasażera na odcinku 100 km (w 2013: 3,91 l/100 pasażero-kilometrów). Dzięki temu, tak jak w poprzednich latach, Lufthansa Group osiągnęła cel corocznej poprawy efektywności paliwowej o 1,5%, wymagany przez branżę. Przewidywana jest dalsza redukcja poziomu spalania. Grupa działa na rzecz obniżenia poziomu hałasu. 

„Mit gutem Gewissen” („Z czystym sumieniem”) jest badaniem prezentującym postrzeganie marek jako społecznie odpowiedzialnych z perspektywy konsumentów. Opinie 5000 osób na temat 1000 marek z 56 sektorów zostało zebranych w 33 badania nt. kwestii społecznych, ekologicznych i gospodarczych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek