logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nagroda Polskiej Rady Biznesu dla Szlachetnej Paczki
22.04.2012
Tematy: Wydarzenia

Nagroda Polskiej Rady Biznesu dla Szlachetnej Paczki



18 kwietnia na uroczystej gali w Warszawie, Kapituła Konkursu Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta ogłosiła zwycięzców w trzech kategoriach: „Sukces”, „Działalność społeczna” oraz „Wizja i innowacje”.

W kategorii „Działalność społeczna” wygrał ksiądz Jacek Stryczek, główny założyciel Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora m.in. Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. – Ja przede wszystkim kocham ludzi bogatych – mówił podczas gali – Przy czym ja ich tak kocham, że oni potem kochają biednych.

Wartość społeczna Szlachetnej Paczki wynosi, według obliczeń Stowarzyszenia Wiosna, ponad 114 milionów złotych. – To świadczy o ogromnym wkładzie projektu w budowanie i rozwój społeczeństwa
obywatelskiego.

Na wartość tę złożyło się:

   18 325 128 zł – wartość przekazanej pomocy materialnej
    4 074 400 zł  – wartość pracy struktur wolontariatu na rzecz społeczności
    27 000 000 zł – wzrost kapitału ludzkiego wolontariuszy
    9 922 500 zł – wzrost kapitału ludzkiego liderów
    29 702 500 zł – wartość eventu integrującego darczyńców
    21 531 870 zł – ekwiwalent reklamowy działań PR
    3 707 701 – wartość reklamy społecznej

Obok zwycięzcy w kategorii „Działalność społeczna”, w dwóch pozostałych kategoriach zwyciężyli: Wojciech Inglot, prezes zarządu Inglot Cosmetics oraz Adam Kiciński, prezes zarządu CD Projekt RED S.A.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek