logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nagroda Ministra Rozwoju w konkursie Raporty Społeczne
20.07.2016
Tematy: Wydarzenia

Nagroda Ministra Rozwoju w konkursie Raporty Społeczne



W 10. edycji konkursu Raporty Społeczne firmy mogą do końca lipca 2016 r. zgłaszać sprawozdania ze swojej działalności dotyczącej kwestii społecznych, środowiskowych i ładu organizacyjnego. Jeden ze zgłoszonych do konkursu raportów otrzyma w tym roku Nagrodę Ministra Rozwoju.

Firmy, które zgłaszają swoje raporty do konkursu Raporty Społeczne wyznaczają pewien rodzaj standardu otwartego informowania o swojej działalności – uważa Jacqueline Kacprzak z Ministerstwa Rozwoju i jednocześnie członek jury konkursu Raporty Społeczne – raporty niefinansowe i raporty dotyczące zrównoważonego rozwoju są tak naprawdę kopalnią wiedzy o firmach, ich kulturze organizacyjnej, stylu prowadzenia biznesu, działaniach na rzecz lokalnych społeczności czy inicjatywach pracowniczych. Inwestorzy poszukujący nowych rynków, badający możliwości inwestycyjne zawsze zaglądają do raportów CSR-owych firm. Z perspektywy Ministerstwa Rozwoju uważamy, że raporty społeczne są bardzo ważnym narzędziem podnoszącym konkurencyjność firm. Między innymi pod tym właśnie kątem będziemy patrzeć w tym roku na zgłoszone do konkursu raporty.

W konkursie przyznawana jest nagroda główna, nagroda internautów, swoich faworytów wskazuje również jury dziennikarzy. W kategorii „najlepszy debiut” zwycięża firma/organizacja z najlepszym raportem wydanym po raz pierwszy. W tym roku oddzielną kategorią będzie Nagroda Ministra Rozwoju, który udzielił konkursowi również patronatu honorowego. Za organizację konkursu Raporty Społeczne odpowiadają Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Firmy mogą zgłaszać swoje raporty społeczne do 31 lipca 2016 r. poprzez formularz dostępny na stronie: raportyspoleczne.pl. Sprawozdania zgłaszane do konkursu muszą obejmować rok 2015 i dotyczyć działalności prowadzonej na terenie Polski. Następnie w terminie od 16 sierpnia do 16 września 2016 r. odbędzie się głosowanie internautów. Kolejny etap konkursu obejmie obrady jury głównego i dziennikarskiego, a ogłoszenie wyników nastąpi na początku października podczas konferencji podsumowującej 10 lat konkursu Raporty Społeczne.

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest od 2007 roku. Jego celem jest szerzenie idei raportowania niefinansowego i pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Jury wyróżnia firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek