logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.07.2016

Nagroda Ministra Rozwoju w konkursie Raporty Społeczne



W 10. edycji konkursu Raporty Społeczne firmy mogą do końca lipca 2016 r. zgłaszać sprawozdania ze swojej działalności dotyczącej kwestii społecznych, środowiskowych i ładu organizacyjnego. Jeden ze zgłoszonych do konkursu raportów otrzyma w tym roku Nagrodę Ministra Rozwoju.

Firmy, które zgłaszają swoje raporty do konkursu Raporty Społeczne wyznaczają pewien rodzaj standardu otwartego informowania o swojej działalności – uważa Jacqueline Kacprzak z Ministerstwa Rozwoju i jednocześnie członek jury konkursu Raporty Społeczne – raporty niefinansowe i raporty dotyczące zrównoważonego rozwoju są tak naprawdę kopalnią wiedzy o firmach, ich kulturze organizacyjnej, stylu prowadzenia biznesu, działaniach na rzecz lokalnych społeczności czy inicjatywach pracowniczych. Inwestorzy poszukujący nowych rynków, badający możliwości inwestycyjne zawsze zaglądają do raportów CSR-owych firm. Z perspektywy Ministerstwa Rozwoju uważamy, że raporty społeczne są bardzo ważnym narzędziem podnoszącym konkurencyjność firm. Między innymi pod tym właśnie kątem będziemy patrzeć w tym roku na zgłoszone do konkursu raporty.

W konkursie przyznawana jest nagroda główna, nagroda internautów, swoich faworytów wskazuje również jury dziennikarzy. W kategorii „najlepszy debiut” zwycięża firma/organizacja z najlepszym raportem wydanym po raz pierwszy. W tym roku oddzielną kategorią będzie Nagroda Ministra Rozwoju, który udzielił konkursowi również patronatu honorowego. Za organizację konkursu Raporty Społeczne odpowiadają Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Firmy mogą zgłaszać swoje raporty społeczne do 31 lipca 2016 r. poprzez formularz dostępny na stronie: raportyspoleczne.pl. Sprawozdania zgłaszane do konkursu muszą obejmować rok 2015 i dotyczyć działalności prowadzonej na terenie Polski. Następnie w terminie od 16 sierpnia do 16 września 2016 r. odbędzie się głosowanie internautów. Kolejny etap konkursu obejmie obrady jury głównego i dziennikarskiego, a ogłoszenie wyników nastąpi na początku października podczas konferencji podsumowującej 10 lat konkursu Raporty Społeczne.

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest od 2007 roku. Jego celem jest szerzenie idei raportowania niefinansowego i pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Jury wyróżnia firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek