logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwajcaria, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  08.05.2013

Nagły koniec drugiego początku

Your browser does not support the video tag.


Spot ukazuje historię miłości, która przez lata nie mogła być spełniona. Przygotowany na zlecenie Swiss Heart Foundation przez agencję Contexta AG film ma formę narracyjną hollywoodzkiego romansu. Czy taka forma opowieści sprzyja promocji idei kampanii?

On i ona spotykają się po raz pierwszy tuż po przyjściu na świat. Dwa serca nawiązują nić porozumienia już w szpitalu. On próbuje zwrócić jej uwagę, są najlepszymi przyjaciółmi przez lata, potem wyjeżdża na wojnę, piszą do siebie, ale życie rzuca ich w różne miejsca, stąd w końcu ona wychodzi za mąż za kogoś innego. On nie może zapomnieć, to łamie mu serce, postanawia być sam. Jedynym jego towarzyszem pozostaje pies. Ale spotykają się raz jeszcze, po latach, kiedy są już starszymi ludźmi z bagażem doświadczeń, a młodość to tylko wspomnienie. Wreszcie nadchodzi oczekiwana chwila spełnienia. Moment pocałunku w parku kończy się dramatycznie. On osuwa się na ziemię, zanim jeszcze ich usta zdążą się zetknąć.

W spocie zatytułowanym „The Story of Hearts” ("Opowieść o sercach") podjęta została próba podniesienia świadomości społecznej dotyczącej alarmujących statystyk o przyczynach śmierci osób po 50 roku życia w Szwajcarii. Jak pokazują liczby, atak serca i wylew są najczęstszymi  powodami zgonu w tej grupie wiekowej. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem i zachęcanie do profilaktyki antyzawałowej, regularnych badań serca oraz stosowania odpowiedniej diety.

Sam spot reklamowy jest dość sielankową narracją, którego efekt końcowy zbudowany jest na zasadzie całkowitego szoku, zaskoczenia, lekkiej prowokacji czy nawet czarnego humoru. W Internecie można znaleźć parę negatywnych opinii co do kontrowersyjności środków przekazu użytych przez agencję, a nawet pokrętne, ale wzbudzające uśmiech odczytanie wymowy reklamy jako opowieści o tym, jak kobiety potrafią doprowadzić mężczyznę do zawału. Twórcy i nadawcy jako fundacja pożytku społecznego, uzyskali 50% zniżkę na emisję swojego spotu w prime-time we wszystkich  szwajcarskich stacjach telewizyjnych.

Materiał na pewno zmusza do przemyślenia własnych przyzwyczajeń żywieniowych czy dotyczących badań, ale wartością zdaje się być także proste przypomnienie o znaczeniu miłości i wartości chwil spędzanych w gronie bliskich.  

Sylwia Zajdel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The story of hearts
Czas:
2013.3.8 - 2013.4.8
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
Swiss Heart Foundation
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Contexta AG, Bern, Switzerland
Adresaci:
Osoby z grupy ryzyka pod względem zawału serca





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek