logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  08.09.2014

Nadwiślańskie zwierzaki na targach mody i designu



Trwa projekt finansowania społecznościowego marki modowej WISŁAKI. Z zebranych środków powstanie kolekcja ubrań z bawełny organicznej dla dzieci i dorosłych. Na ubraniach pojawią się ilustracje chronionych nadwiślańskich zwierząt autorstwa ilustratorek Agaty Dudek i Małgorzaty Nowak.

Projekt wkracza w drugi etap – do 21 września każdy może zagłosować i wybrać zwierzaki, które zostaną zilustrowane i umieszczone na ubraniach. Internauci mogą wejść na fanpage projektu i w albumie  „WISŁAKI w pracowni” oddać głos na wybrane stworzenie. Każdy „lajk” ma wartość jednego głosu; każdy oddany przez osobę, która finansowo wsparła projekt na platformie mintu.me, ma wartość 10 głosów. Do tej pory projekt zebrał 51% wymaganej kwoty.

WISŁAKI pojawią się w najbliższy weekend na Wawa Design Festiwal. Oprócz interaktywnej wystawy (5-14 września), gdzie zwiedzający mogą zadecydować o formie, detalach wisłakowych ubrań, odbędą się spotkania. 7.09 w niedzielę o godz. 16:00 w panelu dyskusyjnym „Po co nam ECO?” wezmą udział Michal Zaczynski – dziennikarz i felietonista, autor bloga michalzaczynski.com, Dominika Naziębły – projektantka ubioru ekologicznego, autorka projektu Wisłaki, Zuzia Malinowska – projektantka ekomarki SIESTA i SISS oraz Łukasz Makuch – twórca serwisu Mintu.me. W drugiej części spotkania, na przykładzie projektu WISŁAKI, odbędą się warsztaty z crowdfundingu i crowdsourcingu, skierowane do projektantów mody, designerów i każdego, kto ma pomysł na własne działanie.

13 i 14 września na Stadionie Narodowym na targach modowych „Slow Fashion” będzie można odwiedzić stoisko projektu, porozmawiać o WISŁAKACH, o crowdfundingu i crowdsourcingu w praktyce, skomentować i oddać głos na ubranie marki WISŁAKI, a także dokonać wpłaty.

Wspierający zbiórkę otrzymają w zamian za symboliczną wpłatę mogą otrzymać nagrody. Są to m.in: wegańskie przysmaki na mieście, biokosmetyki czy bilet do teatru. W warszawskich lokalach i nadwiślańskich knajpach pojawią się m.in. koktajl WISŁAK, lunch WISŁAK czy wakeboarding. Kupujący je również wspomogą zbiórkę oraz ochronę zwierzaków. Atrakcje pojawią się w lokalach Temat Rzeka, Cud nad Wisłą, Niedorzeczni, Hocki Klocki i Warsaw Wake Academy.

Projektant ekoubioru Dominika Naziębły zrealizuję kolekcję WISŁAKOWYCH ubrań do końca 2014r.

 

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek