Nadmiar cukierków i zemsta kurczaków
W Halloween też trzeba na siebie uważać. A już na pewno zawsze należy mieć się na baczności w metrze. Administracja metra w Melbourne kontynuuje swoją popularną i nagradzaną kampanię "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć"), tym razem w wersji z okazji Halloween. Po wybraniu wersji "Trick" ("Psikus") lub "Treat" ("Cukierek") użytkownik jest kierowany do jednego z wariantów filmu.
Kolorowi, animowani bohaterowie w pierwszym spocie kampanii ginęli na różne, wymyślne sposoby, stawiane na równi z upadkiem z krawędzi peronu i bieganiem po torach. Akcja ma ma promować bezpieczne zachowania w metrze. Pierwszą okolicznościową edycję kampanii zaprezentowano z okazji Walentynek.
Nazwa kampanii:
Dumb Ways to Die - Halloween
Czas:
2014.10.28
Nadawca:
Metro Trains Melbourne
Media:
Internet, telewizja, spoty w metrze
Wykonawca:
McCann Melbourne
Adresaci:
Pasażerowie komunikacji miejskiej
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście