2 / 7
Z przepełnionej urny z prochami spod uchylonego wieka wysypuje się nadmiar zawartości. Wszystko wskazuje na to, że nie należała ona do szczupłej osoby. Przekaz jest jasny – otyłość prowadzi do śmierci. Belgijska Liga Otyłości (Obesitas Liga) starała się zwrócić uwagę na problem nadwagi, który w krajach rozwiniętych zaczyna zajmować niechlubne pierwsze miejsce na liście najczęstszych przyczyn zgonów. Reklama została zakwalifikowana do pierwszej piątki laureatów w belgijskim konkursie na kampanie zwiększające świadomość społeczną, a Obesitas Liga kolejny raz otrzymała nagrodę „De Standaard Solidariteitsprijs” za podjętą inicjatywę społeczną.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii