Słoń leci z nieba, zniża się do lądowania i niczym samolot ląduje na pasie lotniska. Tak przedstawioną w reklamie "Amazing Jumbo Elephant Landing" sytuacją niemiecki oddział międzynarodowej organizacji International Fund for Animal Welfare chce uświadomić osobom podróżującym samolotami, by zastanowili się poważnie zanim kupią w dalekich krajach jakiekolwiek pamiątki wykonane ze zwierząt.
Słoń, ani żadne inne zwierzę, nie jest pamiątką, a gdyby chciało się gdzieś przemieścić to na pewno samo by to zrobiło – przekonują organizatorzy kampanii.
Nazwa kampanii:
Amazing Jumbo Elephant Landing
Czas:
2009.1.21 - 2009.2.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
International Fund for Animal Welfare
Media:
Internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, turyści
Hasło kampani:
If they wanted to come, they would. Animals are not souvenirs.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek