Słoń leci z nieba, zniża się do lądowania i niczym samolot ląduje na pasie lotniska. Tak przedstawioną w reklamie "Amazing Jumbo Elephant Landing" sytuacją niemiecki oddział międzynarodowej organizacji International Fund for Animal Welfare chce uświadomić osobom podróżującym samolotami, by zastanowili się poważnie zanim kupią w dalekich krajach jakiekolwiek pamiątki wykonane ze zwierząt.
Słoń, ani żadne inne zwierzę, nie jest pamiątką, a gdyby chciało się gdzieś przemieścić to na pewno samo by to zrobiło – przekonują organizatorzy kampanii.
Nazwa kampanii:
Amazing Jumbo Elephant Landing
Czas:
2009.1.21 - 2009.2.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
International Fund for Animal Welfare
Media:
Internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, turyści
Hasło kampani:
If they wanted to come, they would. Animals are not souvenirs.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków