Minimalistyczna forma plakatów w czarno-bieli powoduje, że fotografie nabierają bardzo subtelnego i artystycznego wyrazu. Kontrastuje to z wybuchającym tyłem głowy, z której wylatuje samochód.
Strona wizualna odgrywa w kampanii bardzo ważną rolę, szczególnie jeśli ma być realizowana w formie plakatów. W przypadku kreacji dla „Don’t Drive Drunk Foundation”, przygotowanej przez tajski oddział agencji Leo Burnett, można odnieść jednak wrażenie, że chęć przygotowania ładnego obrazu stała się ważniejsza od przekazywanej treści. Ciekawa wizualizacja nie zawsze musi się przekładać na skuteczność.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz