Minimalistyczna forma plakatów w czarno-bieli powoduje, że fotografie nabierają bardzo subtelnego i artystycznego wyrazu. Kontrastuje to z wybuchającym tyłem głowy, z której wylatuje samochód.
Strona wizualna odgrywa w kampanii bardzo ważną rolę, szczególnie jeśli ma być realizowana w formie plakatów. W przypadku kreacji dla „Don’t Drive Drunk Foundation”, przygotowanej przez tajski oddział agencji Leo Burnett, można odnieść jednak wrażenie, że chęć przygotowania ładnego obrazu stała się ważniejsza od przekazywanej treści. Ciekawa wizualizacja nie zawsze musi się przekładać na skuteczność.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek