Piękni, młodzi, zakochani. Odbiorca czeka w napięciu na koniec tej idylli – a finał spotu może go zaskoczyć.
Patrząc na spojrzenia bohaterów, ich pierwszy dotyk, bliskość, radość każdego spotkania, można wyraźnie poczuć elektryzujące uczucie jakiego doświadczają i wzruszyć się ich naturalnością i spontanicznością. Słowa piosenki Falling in love again (Zakochać się jeszcze raz) oddają całą namiętność i z każdą sekundą zbliżają odbiorcę do znalezienia odpowiedzi na pytanie: czy to tylko fikcja, czy rzeczywistość, która nagle i brutalnie zostanie przerwana? Wszystko staje się jasne, gdy kobieta dotyka blizny na ciele partnera – blizny po przeszczepie, bez którego nie byłoby ani miłości, ani ich szczęścia.
Celem kampanii jest uświadomienie jak ogromną wartość mają przeszczepy – zarówno dla biorców organów, jak i dla ich bliskich. Spot w walentynki był prezentowany między innymi w brytyjskich kinach, a następnie trafił do Internetu.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją
-
17.02.2023
Jak mówić o depresji? Zapraszamy na dyskusję z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją
-
16.02.2023
Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki