Piękni, młodzi, zakochani. Odbiorca czeka w napięciu na koniec tej idylli – a finał spotu może go zaskoczyć.
Patrząc na spojrzenia bohaterów, ich pierwszy dotyk, bliskość, radość każdego spotkania, można wyraźnie poczuć elektryzujące uczucie jakiego doświadczają i wzruszyć się ich naturalnością i spontanicznością. Słowa piosenki Falling in love again (Zakochać się jeszcze raz) oddają całą namiętność i z każdą sekundą zbliżają odbiorcę do znalezienia odpowiedzi na pytanie: czy to tylko fikcja, czy rzeczywistość, która nagle i brutalnie zostanie przerwana? Wszystko staje się jasne, gdy kobieta dotyka blizny na ciele partnera – blizny po przeszczepie, bez którego nie byłoby ani miłości, ani ich szczęścia.
Celem kampanii jest uświadomienie jak ogromną wartość mają przeszczepy – zarówno dla biorców organów, jak i dla ich bliskich. Spot w walentynki był prezentowany między innymi w brytyjskich kinach, a następnie trafił do Internetu.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu