"Tato, już przestań" – zmęczonym głosem zwraca uwagę dziecko. Ojciec rodziny bowiem w środku nocy, z goglami pływackimi na twarzy, bawi się plastikowymi lalkami, wydając przy tym dziwne okrzyki.
Nie trzeba jednak jechać daleko, żeby się wyszaleć – przekazuje spot. Wystarczy Jezioro Zegrzyńskie. Po chwili widz ogląda mężczyznę radośnie biegającego po plaży i skaczącego do wody. Film umieszczony w internecie ma promować walory tych okolic jako miejsca wypoczynkowego.
Spot został dofinansowany z środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego.
Nazwa kampanii:
Jezioro Zegrzyńskie - by dobrze się bawić
Czas:
2013.6.25
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Starostwo Powiatowe w Legionowie
Media:
Internet
Wykonawca:
Studio D'Art Tomasz Talarski
Adresaci:
Mieszkańcy okolic Jeziora Zegrzyńskiego
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy