logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Na łóżku, w samochodzie i gdziekolwiek chcą
01.07.2015
Tematy: Kampanie, Argentyna, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Na łóżku, w samochodzie i gdziekolwiek chcą



Na łóżku, w samochodzie i gdziekolwiek chcą. Sprzedaż może odbywać się wszędzie, miejsce nie ma większego znaczenia.  W samej transakcji istotny jest rezultat, bez względu na cenę. Brakuje kilkuletniej gwarancji, nie ma też możliwości zwrotu.

Obok leżącego na łóżku mężczyzny znajduje się wiatrak, a w samochodzie na pasażerskim siedzeniu jest lampa. Wbrew pozorom to nie sesja zdjęciowa poświęcona innowacyjnemu wykorzystaniu tych produktów. W tym wypadku temat jest poważniejszy, traktuje bowiem o pogwałceniu praw człowieka. W kampanii hasła są proste: "Women are not for sale. Fans are. Stop woman trafficking" ("Kobiety nie są na sprzedaż. Wentylatory tak. Stop dla handlu kobietami"), czy "Women are not for sale. Lamps are. Stop woman trafficking" ("Kobiety nie są na sprzedaż Lampy są. Stop dla handlu kobietami"), jednak sama tematyka już taka nie jest. Fotograf wykorzystując zaskakujące porównania, wręcz szokujące spostrzeżenia, dobitnie uprzedmiotawia kobiety. Czy można postawić znak równości między człowiekiem a przedmiotem? Odpowiedź dla wielu brzmi: tak. Nie tylko w Argentynie problem prostytucji i nielegalnego handlu kobietami jest tematem tabu i temu chce przeciwdziałać kampania Amnesty International.

Agnieszka Kozak



Nazwa kampanii:
Stop woman trafficking
Czas:
2015.6.10
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Y&R
Adresaci:
Członkowie i sympatycy Amnesty International
Hasło kampani:
Women are not for sale. Fans are. Stop woman trafficking (Kobiety nie są na sprzedaż. Wiatraki są. Stop dla handlu kobietami) Women are not for sale. Lamps are. Stop woman trafficking (Kobiety nie są na sprzedaż. Lampy są. Stop dla handlu kobietami)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek