logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  15.04.2013

Na koncercie krzyczą coraz głośniej



Weteran rocka ze sceny zachęca rozemocjonowany tłum do wyrażenia na głos entuzjazmu. Mimo, że jego działania przynoszą zamierzony efekt i publiczność histerycznie ryczy, w uszach gwiazdy pobrzmiewa cisza. Okazuje się że nie tylko ludzie stykający się z hałasem o tak wielkim natężeniu, narażeni są na jego negatywne skutki. Jak informują nadawcy komunikatu: "Ponad 3 miliony Kanadyjczyków cierpi na problemy ze słuchem wywołane nadmiernym hałasem. To jedna z najczęściej występujących chorób zawodowych i nie trzeba być gwiazdą rocka, żeby na nią zapaść" (Noise-induced hearing loss affects over 3 million Canadians. It’s one of the most common occupational diseases, and you don’t have to be a rock star to have it).

Oink Ink Radio, kanadyjska agencja wyspecjalizowana w reklamie radiowej, i organizacja Canadian Hearing Society, angażująca się na rzecz przeciwdziałania dysfunkcjom narządu słuchu, wypuściły w eter kampanię zatytułowaną "Ofiary Rock and Roll`a" (Rock and Roll Casualty). Celem tej akcji jest zwrócenie uwagi odbiorców na kwestie związane z hałasem, z którym stykamy się na co dzień w przestrzeni publicznej i uświadomienie jego negatywnego wpływu na zdrowie.

Scenariusz spotu autorstwa Joe O’ Neill’a został tegorocznym zwycięzcą 15 konkursu Annual Dead Radio Contest.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek