logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
   ──────  28.09.2011

Na kogo głosować?

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Nie mam na kogo głosować" – myśli wielu wyborców. Może więc warto porównać poglądy kandydatów ze swoimi? Serwis MamPrawoWiedziec.pl w swoim spocie „Kandydaci 2011” zachęca do świadomego głosowania w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Spot informuje wyborców o możliwości sprawdzenia, kto, niezależnie od komitetu i numeru na liście, kandyduje z okręgu wyborcy i jakie ma poglądy. Jeśli wyborcę interesuje konkretny problem, może poszukać kandydata, który ma takie samo zdanie jak on. Serwis umożliwia sprawdzenie, jakie poglądy mają kandydaci oraz czym chcą się zająć podczas najbliższej kadencji.

„Kandydaci 2011” to projekt realizowany przez niezależne i apartyjne Stowarzyszenie 61. Na stronie www.MamPrawoWiedziec.pl publikuje kwestionariusze doświadczenia i poglądów wypełnione przez kandydatów do Parlamentu. Kwestionariusz został przygotowany we współpracy z ponad dwudziestoma organizacjami pozarządowymi.

W spocie reklamowym roli głównej wystąpiła Milena Suszyńska. Za reżyserię odpowiada Marta Karwowska, za zdjęcia – Kuba Giza, za animacje – Natalia Bucior, za montaż – Ola Gowin. Produkcją zajęło się Akson Studio, a postprodukcją – Studio Company.

Oprócz głównego spotu zrealizowano kilka uzupełniających, dotyczących konkretnych zagadnień wyborczych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kandydaci 2011
Czas:
2011.9.26 - 2011.10.7
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie 61
Media:
Internet
Wykonawca:
Marta Karwowska, Kuba Giza, Natalia Bucior, Ola Gowin, Akson Studio, Studio Company
Adresaci:
Młode osoby uprawnione do głosowania
Hasło kampani:
Mam prawo wiedzieć





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek