Animowana postać wykonuje karkołomne manewry między wymalowanymi na murze słowami, mówiącymi o zagrożeniu, trudnych wyborach, życiu na ulicy, byciu krzywdzonym i w końcu bezpiecznym miejscu. Na takiej samej koncepcji oparte są przygotowane murale.
Kreacja przygotowana przez Leo Burnett UK porusza problem bezdomności młodych ludzi, którzy często decydują się na życie na ulicy ze względu na trudną sytuację rodzinną, np. przemoc czy alkoholizm wśród najbliższych. Reklama ma zachęcić do wsparcia organizacji End Youth Homelesness, zajmującej się prewencją bezdomności młodzieży poprzez pracę z rodziną, zapewnianiem schronienia dla tych, którzy już znaleźli się w takiej sytuacji oraz pomaganiem im w edukacji i znalezieniu pracy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu