logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Myśliwy i ofiara w jednym ciele
18.08.2010
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Myśliwy i ofiara w jednym ciele



Jak pies z kotem lub jak myśliwy polujący na zwierzynę. Tak można określić relacje występujące między mózgiem a ciałem osoby chorej na stwardnienie rozsiane. To choroba autoimmunologiczna – powoduje, że układ odpornościowy zwalcza komórki nerwowe własnego organizmu. Mózg i ciało nie potrafią się porozumieć, zupełnie jakby były ze sobą w ustawicznym konflikcie.

Pod hasłem "Multiple Sclerosis turns your brain & body against each other" ("Stwardnienie rozsiane zwraca twój mózg i ciało przeciwko sobie") stowarzyszenie Multiple Sclerosis Society prowadziło w sierpniu br. kampanię, której celem było uświadomienie osobom zdrowym, z jakimi problemami borykają się chorzy na SM. Ludzkie sylwetki na reklamach zatytułowanych "Cat vs Dog" ("Kot kontra Pies") i "Hunter vs Deer" ("Myśliwy kontra Jeleń") były hybrydami tych antagonistów. Ilustracje wykonała Lauren Marriott.

Nieprzewidywalne i frustrujące jest stwardnienie rozsiane, a jego symptomy przejawiają się w różnorakiej postaci. Do najczęściej występujących zalicza się problemy ze wzrokiem, zawroty głowy, niewyraźną mowę, mrowienie, czy drętwienie kończyn. W Tygodniu Świadomości SM (29 sierpnia – 4 września) twórcy kampanii zachęcali do pomocy osobom chorym, aby mogły znowu cieszyć się życiem, a nie walczyć tylko o jego kolejny dzień.
K. Truszkowska



Nazwa kampanii:
Cat vs Dog, Hunter vs Deer
Czas:
2010.8.11 - 2010.9.4
Nadawca:
Multiple Sclerosis Society
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
TBWA\Tequila (Auckland)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Multiple Sclerosis turns your brain & body against each other. (Stwardnienie rozsiane zwraca twój mózg i ciało przeciwko sobie.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek