Myśli przechodniów – o kawie i przyjaciołach – porozrzucano na chodniku i na jezdni. Pokazywały drogę, jaką tuż przed wypadkiem przebyli beztroscy przechodnie, zaprzątnięci swoimi sprawami.
Kampanię zatytułowaną „People are fragile” („Ludzie są delikatni”) przygotowano w ramach programu „Practice Road Safety” („Korzystaj z dróg bezpiecznie”). Twórcy kampanii podeszli do kwestii bezpieczeństwa na drodze z dużą dozą wyobraźni, bo prócz plakatów promujących kampanię, na chodnikach miasta nieopodal skrzyżowań naklejono hasła – typowe myśli spieszących się osób: „I’m starving. Can’t wait to meet my friends for a quick bite” (Umieram z głodu. Nie mogę się doczekać spotkania z przyjaciółmi żeby coś szybko zjeść); „Is that a new coffee shop? I’ll just run over and grab a grande skinny latte” (Czy to jest nowa kawiarnia? Wpadnę szybko żeby zgarnąć dużą latte); „I can’t believe the time. I need to hurry if I’m going to get the meeting” (Nie mogę uwierzyć, że jest tak późno. Muszę się pośpieszyć, jeśli mam zdążyć na spotkanie).
Na styku chodnika i jezdni, przyklejono tłumaczące akcję naklejki z zaleceniem, aby przez ulicę przechodzić zawsze tylko w przeznaczonym do tego miejscu. Potrzeba stworzenia kampanii wynikała z faktu, że w przeciągu ostatnich 5 lat, w Vancouver wydarzyło się najwięcej wypadków w całym kraju z udziałem przechodniów. Program „Practice Road Safety” ma edukować mieszkańców w zakresie zasad zachowania bezpieczeństwa na drodze, a tym samym przyczynić się do ograniczenia ilości kolizji.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym