logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Mykanów chce rozweselić Polskę
24.07.2015
Tematy: Wydarzenia

Mykanów chce rozweselić Polskę



„Mykanów Let’ s Smile – zarażamy uśmiechem” to akcja organizowana przez dwoje animatorów z Mykanowa – Konrada Flisa i Emilię Kasprzyk. Celem akcji jest zachęcenie ludzi do pozytywnego nastawienia do życia i częstszego uśmiechania się.

Pierwszy etap to konkurs na mema „Zmemuj Polskę uśmiechem”, który odbędzie się w dniach 14 lipca do 20 sierpnia. Zgłoszenia należy przesyłać na adres zarazamyusmiechem@gmail.com. Trzy najlepsze memy z nazwiskiem autorów zostaną wydrukowane w postaci wlepek i rozdane mieszkańcom sześciu miast Polski. Nadawcy planują druk 1000 wlepek z najlepszymi memami i 1000 ulotek z uśmiechniętymi buźkami.

Drugi etap to „zarażanie” uśmiechem przez dzieci i młodzież z terenu gminy Mykanów, z którymi organizatorzy planują odwiedzić 6 polskich miast. Akcja będzie polegała na rozdawaniu wlepek z memami oraz ulotek z uśmiechniętymi buźkami. 5 września wydarzenie odbędzie się w Warszawie, dzień później w Katowicach, potem we Wrocławiu (12.09), Krakowie (13.09), Łodzi (19.09) i Częstochowie (26.09),

„Pokaż nam jak ty zarażasz uśmiechem” – to trzeci etap kampanii czyli, ogólnopolski konkurs fotograficzny. Trzy najlepsze zdjęcia ukazujące najskuteczniejsze „zarażenie” uśmiechem zostaną nagrodzone nagrodami niespodziankami i zaprezentowane na stronie facebookowej kampanii oraz na stronach internetowych instytucji i organizacji popierających naszą akcję.

Z każdego miasta powstanie odrębny film oraz jeden ukazujący całą akcję. Akcję organizacyjno-merytorycznie wspiera Gminny Ośrodek Kultury w Mykanowie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek