logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > MyDeal.pl wspiera 1%
16.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

MyDeal.pl wspiera 1%



Serwis MyDeal.pl zachęca swoich użytkowników do przekazywania 1% dochodów na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego, z którymi współpracował przy akcjach charytatywnych.

Do końca kwietnia 2012 można jeszcze wypełniać zeznania podatkowe za ubiegły rok. Jak pokazują analizy, coraz więcej Polaków przekazuje 1% swoich dochodów na rzecz OPP – w zeszłym roku na wsparcie fundacji czy stowarzyszeń zdecydowało się prawie 10,1 mln osób przekazując 400,2 mln zł.

Podobnie, jak w latach ubiegłych akcja przekazywania części dochodów na rzecz organizacji dobroczynnych jest poparta kampaniami medialnymi. Także serwis MyDeal.pl zachęca do wsparcia organizacji, z którymi współpracował przy akcjach charytatywnych – Fundacji Dzieci Niczyje prowadzącej działania na rzecz krzywdzonych dzieci oraz Fundacji Azylu Koci Świat pomagającej zwierzętom.

– MyDeal.pl konsekwentnie i chętnie angażuje się w działania charytatywne – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Nasi użytkownicy już wielokrotnie wsparli organizacje pożytku publicznego biorąc udział w akcjach charytatywnych w sekcji „Pomagam”, a teraz mają także szansę przekazania 1% swoich dochodów w ramach rozliczenia z fiskusem.

Do końca kwietnia w codziennych mailingach, użytkownicy znajdą informację zachęcającą do wsparcia obu Fundacji.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek