logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Kraje, Problemy społeczne, Edukacja
   ──────  22.02.2018

Musimy być wrażliwsi na potrzeby seniorów



„Twoje zrozumienie wiele znaczy” – podkreśla hasło kampanii społecznej Zrozumieć Starość mającej na celu uwrażliwienie na potrzeby rosnącej grupy osób starszych. Co czwarty Polak jest seniorem, a aż dwa miliony osób z tej grupy to osoby samotne, schorowane, pozostawione samym sobie.

„Musimy więc być wrażliwsi na potrzeby seniorów” – pisze Przemysław Wiśniewski z Fundacji Zaczyn, organizator kampanii Zrozumieć Starość. Wraz z kolejnymi latami życia zmienia się ostrość naszych zmysłów, bystrość umysłu, ogólna wydolność organizmu. Wielu seniorów potrzebuje więc wsparcia instytucjonalnego, z którego – ze względu na jego brak w miejscu zamieszkania lub wysoki koszt – korzysta niewielka część populacji osób w zaawansowanym wieku. Celem kampanii „Zrozumieć starość” jest podniesienie wrażliwości społecznej, zrozumienia i szacunku dla osób starszych oraz edukacja na temat starości, schorzeń i ograniczeń związanych z wiekiem oraz możliwości ich leczenia.

Spot kampanii Zrozumieć Starość

Starość dotyka mocno. Niestety nie wszyscy to rozumieją. Aby to zmienić, uruchamiamy kampanię społeczną Zrozumieć Starość (www.zrozumiecstarosc.pl). Udostępnij innym, dołącz do kampanii.

Opublikowany przez Fundacja Zaczyn na 22 lutego 2018

Początek inicjatywy organizowanej przez Fundację Zaczyn przy wsparciu Promedica24 przypadł na 22 lutego 2018 r. Na specjalnej konferencji prasowej odbywającej się pod patronatem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zaprezentowany został spot telewizyjny, który w kolejnych tygodniach emitowany będzie w wybranych telewizjach, w internecie czy na nośnikach w komunikacji publicznej w największych miastach

Poza kampanią realizowaną w radiu czy telewizji został stworzony serwis edukacyjny www.ZrozumiecStarosc.pl oraz obszerny, bezpłatny poradnik drukowany dla rodzin osób zależnych. Odbędą się również liczne spotkania edukacyjne w szkołach i specjalne wydarzenia z udziałem osób publicznych. Adresatami kampanii są wszystkie osoby, które dopiero w przyszłości znajdą się w tzw. trzecim wieku i dziś nie wyobrażają sobie w pełni wyzwań z jakimi wiąże się starzenie w wymiarach fizycznym i psychicznym.

Co czwarty Polak jest seniorem, a aż dwa miliony osób z tej grupy to osoby samotne, schorowane, pozostawione samym sobie. Bardzo wiele osób potrafi traktować osoby starsze z obojętnością lub nawet pogardą. Powodem tego jest brak empatii, ale i podstawowej wiedzy o tym jak zmienia się funkcjonowanie naszych ciał i umysłów w kolejnych dekadach życia. Chcemy pokazać, że wzajemne zrozumienie dużo znaczy dla jakości życia nas wszystkich, zarówno seniorów, jak i osób młodszych, których w przyszłości czekać będą te same problemy – mówi Przemysław Wiśniewski z Fundacji Zaczyn.

Organizatorem kampanii jest Fundacja Zaczyn (www.zaczyn.org), a inicjatorem Promedica24. Koncepcja filmu oraz strony została przygotowana przez agencję Walk. W kampanię angażują się również partnerzy: Teb Edukacja, EMC Szpitale, Kinoteka. Patronat nad konferencją inicjująca kampanię objęło Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz redakcja pisma „Polityka Senioralna”.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej kampanii www.ZrozumiecStarosc.pl

Zrozumieć Starość   |  Fundacja Zaczyn   |  Promedica24.   | 


Nazwa kampanii:
Zrozumieć starość
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Edukacja
Nadawca:
Fundacja Zaczyn
Wykonawca:
Promedica24, agencja Walk
Hasło kampani:
Twoje zrozumienie wiele znaczy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek