logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Można liczyć na IKEA FAMILY
12.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Można liczyć na IKEA FAMILY



9 lipca 2012 roku wystartowała pilotażowa edycja ogólnopolskiego programu stypendialnego realizowanego przez IKEA FAMILY we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Skierowany on jest do uzdolnionych uczniów, którym trudna sytuacja materialna ogranicza możliwości rozwoju ich pasji. Akcja potrwa do 19 sierpnia 2012 roku i zaangażowane w nią będą wszystkie sklepy IKEA w Polsce.

Program nosi nazwę „Na Rodzinę Można Liczyć”. W jego ramach utworzony zostanie fundusz stypendialny, na którym gromadzone będą środki na stypendia edukacyjne dla uczniów V i VI klas szkół podstawowych, a także szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Akcję może wesprzeć każdy obecny klubowicz oraz wszyscy klienci IKEA, którzy dołączą do Klubu IKEA FAMILY. Za każde okazanie karty klubowej przy kasie podczas zakupów sklep przekaże 50 groszy na fundusz.

Jak wynika z „Raportu o kapitale intelektualnym Polski” z 10 lipca 2008 roku przygotowanego przez Zespół Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów, co trzecie dziecko w Polsce jest zagrożone biedą i wynikającym z niej wykluczeniem społecznym. Wiąże się to z brakiem środków finansowych na podstawowe potrzeby dzieci w zakresie edukacji, takie jak podręczniki, zajęcia dodatkowe, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne czy dojazdy na różne zajęcia, zawody i olimpiady. Według raportu „Materialny wymiar życia rodzin”, przygotowanego przez CBOS w kwietniu 2011 roku, w ciągu poprzednich dwunastu miesięcy na naukę i kształcenie nie starczało pieniędzy co ósmemu gospodarstwu domowemu (12%).

Więcej informacji o programie: IKEA.pl/stypendia.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek