logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Mozil i Koterski z zaginionymi
24.09.2015
Tematy: Wydarzenia

Mozil i Koterski z zaginionymi



22 września odbywała się premiera filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego. Podczas wydarzenia miała również miejsce akcja wspierająca Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, jedyną organizację pozarządową w Polsce, która szuka ludzi zaginionych i wspiera ich rodziny.

Podczas premiery aktorzy, muzycy i celebryci pozowali na ściance trzymając zdjęcia osób, które zaginęły podczas ostatnich tygodni i są aktualnie poszukiwane przez Fundację ITAKA. Do akcji przyłączyli się m.in.: Czesław Mozil, Kasia Stankiewicz, Ian Rooth, Sambor Czarnota, Marek Koterski z żoną, Katarzyna Warnke czy Joanna Kulig.

Koncept kreatywny opiera się o naturalne zainteresowanie życiem znanych osób. Wielu z nas z zapartym tchem śledzi życie aktorów, muzyków, celebrytów. Sprawdzamy jak wyglądali na galach, interesujemy się tym, co dzieje się w ich życiu. Jednocześnie ignorujemy informację dotyczące osób, które mogą potrzebować naszej pomocy. Celem akcji „Znani Zaginieni” jest oddanie przestrzeni medialnej, która na co dzień zarezerwowana jest dla osób znanych, ludziom na których powrót czekają ich bliscy – mówi Anna Królewicz, seniorcopywriter w Isobar Polska, współautorka pomysłu.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych na bieżąco umieszcza wizerunki osób zaginionych w serwisie zaginieni.pl. Na stronie znajdują się zdjęcia oraz informacje na temat osób zaginionych wraz z miejscami ich ostatniego pobytu.

Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiadają należące do grupy DentsuAegis Network Polska agencje Isobar oraz Posterscope.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek