logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Może na dnie morza…
14.11.2016
Tematy: Kampanie, Francja, Inne, Obronność i bezpieczeństwo

Może na dnie morza…

Your browser does not support the video tag.


Krótka animacja przedstawia syrenę na dnie morza, czekającą na tego jedynego. Wreszcie jest! Tonący marynarz, którego wystarczy chwycić i pociągnąć na dno. Tak zaczyna się uczucie, które para celebruje w głębinach niczym prawdziwi zakochani. Poruszonego odbiorcę zaskoczy zakończenie kampanii. Otóż syrena śni o historii miłosnej, która odmieni jej życie, tymczasem, gdy rzeczywiście ma okazję chwycić tonącego, ten nie daje się, odpycha i ostatecznie utrzymuje na powierzchni wody. Żeglarz ma na sobie kamizelkę ratunkową, która pozwala ocalić życie. Autorem kampanii jest francuska organizacja SNSM – Les Sauveteurs en Mer, której celem jest zapobieganie zagrożeniom na morzu, zapewnienie bezpieczeństwa, wsparcie dla działań ratowników, prowadzenie misji ratunkowych na morzu oraz uświadamianie jakim żywiołem jest morze i jakiej odpowiedzialności i właściwego przygotowania wymaga decyzja by się z nim zmierzyć.

Katarzyna Płaza

 



Nazwa kampanii:
The Mermaid
Czas:
2016.11.6
Nadawca:
Publicis
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
SNSM - Les Sauveteurs en Mer
Adresaci:
Żeglarze, marynarze





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek