Krótka animacja przedstawia syrenę na dnie morza, czekającą na tego jedynego. Wreszcie jest! Tonący marynarz, którego wystarczy chwycić i pociągnąć na dno. Tak zaczyna się uczucie, które para celebruje w głębinach niczym prawdziwi zakochani. Poruszonego odbiorcę zaskoczy zakończenie kampanii. Otóż syrena śni o historii miłosnej, która odmieni jej życie, tymczasem, gdy rzeczywiście ma okazję chwycić tonącego, ten nie daje się, odpycha i ostatecznie utrzymuje na powierzchni wody. Żeglarz ma na sobie kamizelkę ratunkową, która pozwala ocalić życie. Autorem kampanii jest francuska organizacja SNSM – Les Sauveteurs en Mer, której celem jest zapobieganie zagrożeniom na morzu, zapewnienie bezpieczeństwa, wsparcie dla działań ratowników, prowadzenie misji ratunkowych na morzu oraz uświadamianie jakim żywiołem jest morze i jakiej odpowiedzialności i właściwego przygotowania wymaga decyzja by się z nim zmierzyć.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
