logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Moneta rozbija wirusa
01.03.2010
Tematy: Kampanie, Francja

Moneta rozbija wirusa

Your browser does not support the video tag.


Co się dzieje z dotacjami wpłacanymi na organizacje charytatywne? Na pewno każdy, kto wsparł szczytny cel, chciałby mieć pewność dobrego zagospodarowania swojej wpłaty.

Los dotacji wpłacanych na konto francuskiej organizacji Sidaction pokazuje jej ostatnia kampania zapewniająca jej darczyńców, że wszystkie otrzymane pieniądze są w pełni wykorzystywane na badania naukowe nad szczepionką i lekarstwem na AIDS. Każdy więc może się przyczynić do ich odkrycia. Organizacja udostępnia na swojej stronie internetowej filmy przedstawiające prace laboratoriów, w których prowadzone są badania nad medykamentami przeciwko AIDS. Darczyńcy mogą więc śledzić losy swojego datku.

Sidaction rozpoczęła swoją kampanię w lutym br. Spot reklamowy przedstawia pojedynczą cząstkę wirusa HIV, która zostaje początkowo przebita przez prezerwatywę, następnie monetę, by finalnie zostać unicestwioną przez ampułkę, zawierającą lek lub szczepionkę.

Celem kampanii jest zaangażowanie odbiorców w finansowe wsparcie badań nad wirusem HIV.

Sidaction istnieje od 1994 roku, prowadzi projekty uświadamiające na temat HIV/AIDS. Otrzymane od darczyńców pieniądze przeznacza na wspieranie instytucji naukowo-badawczych, a także na pomoc medyczną i społeczną dla zakażonych wirusem HIV.
S. Frydrysiak



Nazwa kampanii:
Le virus
Czas:
2010.2.25 - 2010.4.11
Nadawca:
Sidaction
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett (France)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Un jour, nous vaincrons le sida. Soutenons la recherche. Faites un don au 110 ou sur www.sidaction.org, du 3 mars au 11 avril. (Pewnego dnia pokonamy AIDS. Wspomóż badania. Dokonaj darowizny na 110 lub www.sidaction.org, od 3 marca do 11 kwietnia.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek