Celem akcji „Mój kot ma dom” jest promocja świadomych i odpowiedzialnych adopcji zwierząt oparta na foto-reportażach z domów zwierzaków, które już posiadają swoich opiekunów. Celem akcji jest także edukowanie w kwestiach postępowania ze zwierzętami, traktowania ich z szacunkiem i obserwowania ich dla lepszego zrozumienia. Do tej pory miały miejsce cztery edycje akcji. Dostępne są cztery elektroniczne albumy z relacjami ze spotkań oraz blisko dwieście fotoreportaży na blogu (192 wpisy dotyczące poszczególnych edycji). Osoby działające jako foto-wolontariusze na terenie Polski, a także poza nią (Berlin, Niemcy i Majorka, Hiszpania) umawiają się na spotkania z osobami, które już są opiekunami zwierząt. Przeprowadzają sesje zdjęciową w domu zwierzaka lub na spacerze – tak, by w jak najmniejszym stopniu stresować zwierzę obecnością obcego człowieka z aparatem. Relacje publikowane są w czasie trwania danej edycji na blogu. Na zakończenie akcji publikowana jest w sieci elektroniczna książka, którą każdy może pobrać na swój komputer. Więcej o akcji można przeczytać tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii