Portugalska organizacja pomagająca ofiarom przemocy, Associaçao Portuguesa de Apoio a Vítima (APAV), przy pomocy agencji Grey (Lisbon), rozpoczęła 25 listopada (w Międzynarodowy Dzień Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet) kampanię telewizyjno – prasową pt. There are brands no one should wear dotyczącą na pierwszy rzut oka marek, które należy bojkotować. Kampania pokazująca posiniaczone ciała modelek, skupia się jednak na przemocy domowej, której narzędziami stały się ubrania, obuwie, biżuteria, czy skórzany pasek pokazany na filmie. Każda reklama wymienia i opisuje rzeczy, w które ubrana jest modelka, a wśród nich jedną, którą została uderzona.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli
-
04.01.2023
Oasis w oazie
-
04.01.2023
Prysznic nie tylko dla ciała