logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Modna torebka z narządami
10.12.2009
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Modna torebka z narządami

Your browser does not support the video tag.


Zawartość damskiej torebki bywa powodem żartów – ta z kampanii z RPA może być powodem szoku i zniesmaczenia. Obok standardowych przedmiotów, jakie nosi ze sobą właścicielka dużej modnej torby, znajdują się wykładane kolejno na restauracyjny stół, narządy wewnętrzne (serce, nerka, jelita) sprawiające wrażenie jakby przed chwilą zostały wyrwane ich właścicielowi. Ta torba była jeszcze do niedawna częścią zwierzęcia i wykładane z niej części ciała mają sprawiać wrażenie "wyrywania" ich z żywego stworzenia.

W eleganckim wnętrzu, wśród modnie ubranych młodych kobiet taki widok nie robi żadnego wrażenia – najwyraźniej wszystkie kupują przedmioty wykonane ze zwierząt i nie widzą w tym żadnego problemu.

Międzynarodowa Koalicja Antyfutrzarska przeprowadziła pod koniec 2009 roku w RPA kampanię skierowaną do podążających za trendami kobiet i pokazującą im "prawdziwą" cenę modnych ubrań i dodatków wykonanych ze skóry zwierząt. Reklama miała zniechęcić klientki do kupowania przedmiotów wykonanych z tworzyw pochodzenia zwierzęcego.



Nazwa kampanii:
Handbag
Czas:
2009.12.5 - 2009.12.27
Nadawca:
International Anti-Fur Coalition & Fur Free
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Lowe Bull (Cape Town)
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
If only everyone could see the real cost of fur.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek