Modna torebka z narządami
Zawartość damskiej torebki bywa powodem żartów – ta z kampanii z RPA może być powodem szoku i zniesmaczenia. Obok standardowych przedmiotów, jakie nosi ze sobą właścicielka dużej modnej torby, znajdują się wykładane kolejno na restauracyjny stół, narządy wewnętrzne (serce, nerka, jelita) sprawiające wrażenie jakby przed chwilą zostały wyrwane ich właścicielowi. Ta torba była jeszcze do niedawna częścią zwierzęcia i wykładane z niej części ciała mają sprawiać wrażenie "wyrywania" ich z żywego stworzenia.
W eleganckim wnętrzu, wśród modnie ubranych młodych kobiet taki widok nie robi żadnego wrażenia – najwyraźniej wszystkie kupują przedmioty wykonane ze zwierząt i nie widzą w tym żadnego problemu.
Międzynarodowa Koalicja Antyfutrzarska przeprowadziła pod koniec 2009 roku w RPA kampanię skierowaną do podążających za trendami kobiet i pokazującą im "prawdziwą" cenę modnych ubrań i dodatków wykonanych ze skóry zwierząt. Reklama miała zniechęcić klientki do kupowania przedmiotów wykonanych z tworzyw pochodzenia zwierzęcego.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat