Jilian Mercado, blogerka modowa (manufactured1987.com) i redaktorka internetowego magazynu We the Urban, cierpi na atrofię mięśni i porusza się na wózku. Swoje zgłoszenie do udziału w tegorocznej kampanii reklamowej ubrań Diesel wysłała – jak twierdzi – dla żartu, jednak została wybrana i wraz z 22 innymi modelami-amatorami będzie reklamować markę w kampanii, która pojawi się w mediach w przyszłym miesiącu.
Choć, jak mówiła Mercado w rozmowie z Daily Mail, obawiała się reakcji ludzi, plakaty opublikowane w Internecie spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem. Jak komentowała, decyzja o uczynieniu jej twarzą kampanii spowodowała, że akcja stała się czymś więcej niż reklamą – a ponadto pokazuje, że ubrania tej marki są przeznaczone dla wszystkich, niezależnie od tego kim są i jak wyglądają.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland