logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.05.2009

Moda na pomaganie



Ruszył konkurs „Tak! Pomagam” dla dziennikarzy prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz publikujących w internecie do udziału w konkursie dla dziennikarzy na najlepszy materiał promujący wolontariat w Polsce.

Konkurs organizowany przez firmę Provident Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Centrum Wolontariatu w Warszawie, skierowany jest do dziennikarzy, którym bliska jest idea wolontariatu i którzy w swojej pracy reporterskiej przybliżają ten temat opinii publicznej. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: 1) Prasa i Internet , 2) Radio i Telewizja, w terminie od 15 maja br. do 15 czerwca 2009 r.

– Organizując konkurs dla dziennikarzy „Tak! Pomagam” chcemy przekonać media, że temat wolontariatu jest ciekawy i ważny. Wspólnymi siłami możemy stworzyć w Polsce modę na pomaganie! – powiedział Tomasz Trabuć, rzecznik prasowy Provident Polska. – Zachęcamy więc wszystkich dziennikarzy do przysyłania swoich materiałów, zarówno tych w których pokazują wolontariat jako zjawisko społeczne, jak i takich w których relacjonują ciekawe akcje społeczne.

Do konkursu można zgłaszać materiały prasowe, internetowe, radiowe i telewizyjne, które ukazały się między 31 maja 2008 r. a 31 maja 2009 r. Uczestnicy mogą zgłaszać po jednej pracy w każdej kategorii. Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępny jest
na stronie internetowej www.takpomagam.pl

Wszystkie prace konkursowe będą oceniane przez Kapitułę Konkursową w składzie: przedstawiciela firmy Provident Polska organizatora konkursu, przedstawiciela Centrum Wolontariatu partnera merytorycznego, przedstawiciela Rady Programowej programu wolontariatu pracowniczego Providenta „Tak! Pomagam”, oraz przedstawiciela Redakcji „Newsweek Polska”. Autorzy najciekawszych prac otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 3000 złotych brutto. Natomiast laureaci drugiego miejsca – 1500 złotych brutto, a trzeciego – 1000 złotych brutto każdy.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek