Szwedzka sieciówka, zalicza co prawda wizerunkowe wpadki, ale rekompensuje je seriami odzieży Fashion Against AIDS, z których 25% wpływów ze sprzedaży przeznaczane jest na projekty zapobiegające HIV/AIDS na całym świecie. Drugim celem projektu lifestylowe oddziaływanie na postawy młodych wobec problemu. Poszczególne „itemy” projektowane są przez znanych i lubianych w targecie 18-24 artystów. Do pierwszej akcji, zainaugurowanej w 2007 roku, zaangażowano między innymi: Timbalanda, Rihanna’e, zespóły Scissor Sisters i Chicks on Speed. Koordynacją projektu zajmuje się DAA i YouthAIDS. Margareta van den Bosch, head of design marki H&M, wyjaśnia: „Jest to kolekcja bardzo kolorowa, a każdy jej element stworzono z wielkim zaangażowaniem. Artyści wykreowali bardzo osobiste i stylowe nadruki”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne