logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.01.2009

Mocni wizerunkiem



Celem rozpoczętego właśnie konkursu Mocni wizerunkiem 2009 jest promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, ludzi oraz projekty społeczne. Organizatorzy skupiają się na projektach, w których intensywnie wykorzystano metody i techniki Public Relations, a także promowano instytucję mecenatu i działania CSR. Zwycięzców wyłoni jury skupiające specjalistów i praktyków w dziedzinie PR. Finał konkursu odbędzie się podczas kwietniowego Kongresu Public Relations w Rzeszowie.

W poprzednich latach laureatami konkursu zostały takie firmy jak: CANAL+, Bank BPH, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, PKP Polskie Linie Kolejowe, Partner of Promotion oraz agencja Alert Media Communications.

Konkurs składa się z edycji ogólnopolskiej i podkarpackiej. Do udziału w edycji ogólnopolskiej zaproszone są firmy z całej Polski, a w edycji podkarpackiej wyłącznie te z województwa podkarpackiego. Uczestnicy edycji podkarpackiej mogą równolegle starać się o nagrodę w edycji ogólnopolskiej.

Szczegółowe informacje, regulamin i kwestionariusz znajdują się na stronie www.kongrespr.pl/mocni_wizerunkiem_2009/

Wypełniony formularz należy przesłać do 3 kwietnia 2009 roku na adres e-mail: dtworzydlo@wsiz.rzeszow.pl lub na adres pocztowy Zakładu Public Relations WSIiZ (ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów).

Organizatorami konkursu są Zakład Public Relations WSIiZ w Rzeszowie, Telma Group Communications i Ideo Sp. z o.o.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek