logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Moc, która drzemie w kursorze
21.01.2013
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Moc, która drzemie w kursorze

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Kursor myszy, niczym czarodziejska różdżka, powstrzymuje uniesioną rękę domowego tyrana przed uderzeniem, popycha puszkę z jedzeniem do banku żywności oraz prowadzi bezdomnego psa do nowej właścicielki.

Kampania "Georgia Gives Day" (Dzień Dobroczynności w Georgii), której nadawcą jest Georgia Center for Nonprofits (Centrum Wspierające Organizacje Non-profit w Georgii), zachęcała do wzięcia udziału w akcji o trj samej nazwie. 6 grudnia 2012 roku każdy mógł wejść na stronę internetową gagivesday.org,zawierającą spis większości organizacji non-profit w Georgii, i za jej pomocą przekazać darowiznę. Celem akcji było pozyskanie jak największych funduszy w ciągu 24 godzin.

Za pomocą obecności kampanii w mediach organizatorzy chcieli również zwiększyć świadomość ludzi na temat działania i znaczenia organizacji charytatywnych, służyła temu także strona internetowa, gdzie można było zapoznać się z istniejącymi organizacjami non-profit i ich aktywnością.

Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
Georgia Gives Day
Czas:
2012.11.6 - 2012.12.6
Nadawca:
Georgia Center for Nonprofits
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ames Scullin O'Haire
Adresaci:
Mieszkańcy stanu Georgia
Hasło kampani:
A few clicks can go a long way. On December 6-th donate to the Georgia nonprofits that means the most to you. Click if you care (Kilka kliknięć może wiele znaczyć. Wesprzyj finansowo 6 grudnia tę organizację non-profit w Georgii, która ma dla ciebie największe znaczenie. Jeśli ci zależy, kliknij.)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek