logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > MOC karty
23.12.2011
Tematy: Wydarzenia

MOC karty



Serwis SiePomaga.pl stworzył MOCkartę – kupon charytatywny ze zdrapką, wielkości karty płatniczej, z oznaczonym nominałem i logo wydającej go firmy. Obdarowana nim osoba sama wybiera, komu fundator przekaże kwotę zawartą na MOCkarcie. Dzieje się to za pośrednictwem SiePomaga.pl, który zrzesza na swoich stronach ponad pół tysiąca fundacji, ale pozwala wesprzeć także konkretnych, pojedynczych potrzebujących. W efekcie osoba, która otrzymała MOCkartę, dostaje prawo decydowania, czy ta część wsparcia przypadnie np. choremu dziecku, osobie potrzebującej rehabilitacji czy też może zostanie skierowana na rzecz leczenia poszkodowanego zwierzęcia.
 
Portal ofertę MOCkart kieruje głównie do firm i argumentuje: „Przekazywanie klientom decyzji kogo wesprze firma-fundator ma wielką siłę więziotwórczą, która przekłada się na sympatię i lojalność względem marki, a także same decyzje zakupowe. Dzięki MOCkarcie firma fundator i obdarowany stają po tej samej „stornie mocy”, wspólnie przekazując pomoc zgodną z wartościami samego klienta.”

MOCkarta może być wykorzystywana jako podarunek przekazywany partnerom biznesowym lub pracownikom własnej firmy, może być także formą wizytówki, zawierającej na odwrocie kod charytatywny, albo stanowić element kartki wysyłanej z okazji świąt.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek