W ostatnich dniach listopada 2015 roku odbył się V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, którego celem była dyskusja i wymiana wiedzy w zakresie nowych rozwiązań promocyjnych w samorządach. Podczas dwudniowego Kongresu dyskutowano o trendach, narzędziach, ale przede wszystkim o strategii i jej wdrażaniu.
Tematyka tegorocznego spotkania związana była z tworzeniem i wdrażaniem strategii. Sama strategia nie musi być długa, co bardzo mocno podkreślali prelegenci podczas swoich wystąpień – według nich liczy się pomysł, big idea, czy zastosowanie innowacyjnych narzędzi. Prelegenci sporo uwagi poświęcili nowym technologiom, które mogą usprawnić komunikację i promocję samorządów – mowa tutaj między innymi o tworzeniu mobilnych stron internetowych, które powoli stają się jej nieodzownym elementem.
Podczas prelekcji przedstawiono także praktyczne przykłady wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w samorządach. Prelegenci dokonali m.in. oceny i analizy wdrożenia strategii marki Podkarpackie, która może stać się przykładem i inspiracją dla mniejszych gmin i samorządów. Gminy niejednokrotnie rywalizują ze sobą, jednak większy sukces mogłyby osiągnąć decydując się na współpracę. Wizerunek województwa ma wpływ na postrzeganie wizerunku regionów znajdujących się na jego terenie i na odwrót, dlatego wspólne pomysły gmin na promocję mogą okazać się strzałem w dziesiątkę – powiedział Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl