W ostatnich dniach listopada 2015 roku odbył się V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, którego celem była dyskusja i wymiana wiedzy w zakresie nowych rozwiązań promocyjnych w samorządach. Podczas dwudniowego Kongresu dyskutowano o trendach, narzędziach, ale przede wszystkim o strategii i jej wdrażaniu.
Tematyka tegorocznego spotkania związana była z tworzeniem i wdrażaniem strategii. Sama strategia nie musi być długa, co bardzo mocno podkreślali prelegenci podczas swoich wystąpień – według nich liczy się pomysł, big idea, czy zastosowanie innowacyjnych narzędzi. Prelegenci sporo uwagi poświęcili nowym technologiom, które mogą usprawnić komunikację i promocję samorządów – mowa tutaj między innymi o tworzeniu mobilnych stron internetowych, które powoli stają się jej nieodzownym elementem.
Podczas prelekcji przedstawiono także praktyczne przykłady wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w samorządach. Prelegenci dokonali m.in. oceny i analizy wdrożenia strategii marki Podkarpackie, która może stać się przykładem i inspiracją dla mniejszych gmin i samorządów. Gminy niejednokrotnie rywalizują ze sobą, jednak większy sukces mogłyby osiągnąć decydując się na współpracę. Wizerunek województwa ma wpływ na postrzeganie wizerunku regionów znajdujących się na jego terenie i na odwrót, dlatego wspólne pomysły gmin na promocję mogą okazać się strzałem w dziesiątkę – powiedział Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów