logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Młodość liczona nie w latach
19.07.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Inne, Marketing regionalny

Młodość liczona nie w latach

Your browser does not support the video tag.


W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".

O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc akcję na profilu Małopolski na Snapchacie. Tam zostanie umieszczona także relacja z wydarzenia. Ci, którzy skorzystają z przejazdu, będą mogli nie tylko spotkać się i porozmawiać z ojcem Leonem Knabitem, ale otrzymają również zestaw małopolskich upominków.

Akcja jest elementem kampanii promocyjnej województwa małopolskiego pod hasłem "Młodość to stan ducha", związanej ze zbliżającymi się Światowymi Dniami Młodzieży. Kampania prowadzona jest od 1 lipca i obejmuje telewizję (TVN, TVP), outdoor (po 60 billboardów w języku polskim i angielskim oraz citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie; reklamę na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie; billboardy zlokalizowane w 19 miastach regionu: Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie) oraz internet i materiały dla pielgrzymów (koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala).

Kampania będzie prowadzona do końca lipca. Jej budżet wynosi 1,5 mln zł. Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, za kreację reklam agencja Advert, a produkcję reklam outdoorowych – firmy Ströer Media, AMS i Creative Media.

 



Nazwa kampanii:
Młodość to stan ducha
Czas:
2016.7.1
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Media:
Telewizja, billboardy, citylighty, ambient
Wykonawca:
Advert
Adresaci:
Uczestnicy Światowych Dni Młodzieży, mieszkańcy Małopolski, turyści





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek