logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Inne, Marketing regionalny
   ──────  19.07.2016

Młodość liczona nie w latach

Your browser does not support the video tag.


W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".

O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc akcję na profilu Małopolski na Snapchacie. Tam zostanie umieszczona także relacja z wydarzenia. Ci, którzy skorzystają z przejazdu, będą mogli nie tylko spotkać się i porozmawiać z ojcem Leonem Knabitem, ale otrzymają również zestaw małopolskich upominków.

Akcja jest elementem kampanii promocyjnej województwa małopolskiego pod hasłem "Młodość to stan ducha", związanej ze zbliżającymi się Światowymi Dniami Młodzieży. Kampania prowadzona jest od 1 lipca i obejmuje telewizję (TVN, TVP), outdoor (po 60 billboardów w języku polskim i angielskim oraz citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie; reklamę na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie; billboardy zlokalizowane w 19 miastach regionu: Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie) oraz internet i materiały dla pielgrzymów (koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala).

Kampania będzie prowadzona do końca lipca. Jej budżet wynosi 1,5 mln zł. Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, za kreację reklam agencja Advert, a produkcję reklam outdoorowych – firmy Ströer Media, AMS i Creative Media.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Młodość to stan ducha
Czas:
2016.7.1
Tematy:
Inne, Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Media:
Telewizja, billboardy, citylighty, ambient
Wykonawca:
Advert
Adresaci:
Uczestnicy Światowych Dni Młodzieży, mieszkańcy Małopolski, turyści





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek