W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".
O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc akcję na profilu Małopolski na Snapchacie. Tam zostanie umieszczona także relacja z wydarzenia. Ci, którzy skorzystają z przejazdu, będą mogli nie tylko spotkać się i porozmawiać z ojcem Leonem Knabitem, ale otrzymają również zestaw małopolskich upominków.
Akcja jest elementem kampanii promocyjnej województwa małopolskiego pod hasłem "Młodość to stan ducha", związanej ze zbliżającymi się Światowymi Dniami Młodzieży. Kampania prowadzona jest od 1 lipca i obejmuje telewizję (TVN, TVP), outdoor (po 60 billboardów w języku polskim i angielskim oraz citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie; reklamę na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie; billboardy zlokalizowane w 19 miastach regionu: Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie) oraz internet i materiały dla pielgrzymów (koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala).
Kampania będzie prowadzona do końca lipca. Jej budżet wynosi 1,5 mln zł. Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, za kreację reklam agencja Advert, a produkcję reklam outdoorowych – firmy Ströer Media, AMS i Creative Media.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów