Agencja Rozwoju Miasta Kraków ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny. Hasło, mające zachęcić firmy do składania ofert, brzmi „Młoda, atrakcyjna, pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”.
Hasło kampanii jako seksistowskie i powielające stereotypy płciowe skrytykowała m.in. Fundacja Feminoteka. Pojawiają się też wątpliwości, czy taka forma promocji nie zniechęci potencjalnych zainteresowanych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę