Agencja Rozwoju Miasta Kraków ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny. Hasło, mające zachęcić firmy do składania ofert, brzmi „Młoda, atrakcyjna, pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”.
Hasło kampanii jako seksistowskie i powielające stereotypy płciowe skrytykowała m.in. Fundacja Feminoteka. Pojawiają się też wątpliwości, czy taka forma promocji nie zniechęci potencjalnych zainteresowanych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję