Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz piąty w przyznał nagrody MIXX Awards dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 8 listopada. W tym roku nadesłano 140 zgłoszeń. Konkurs został podzielony na 17 kategorii.
W kategorii Kampanie społeczne i non-profit zwyciężyła kampania „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” realizowana przez Codemedia i Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Nominowane w tej kategorii były też:
– Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 – interaktywny dom produkcyjny
– Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o.
Nagrody specjalne Mixx Awards:
Człowiek Roku – Anna Sakowicz
Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea
Dom Mediowy Roku – Starcom
Marketer Roku – Grupa Żywiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę