Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz piąty w przyznał nagrody MIXX Awards dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 8 listopada. W tym roku nadesłano 140 zgłoszeń. Konkurs został podzielony na 17 kategorii.
W kategorii Kampanie społeczne i non-profit zwyciężyła kampania „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” realizowana przez Codemedia i Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Nominowane w tej kategorii były też:
– Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 – interaktywny dom produkcyjny
– Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o.
Nagrody specjalne Mixx Awards:
Człowiek Roku – Anna Sakowicz
Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea
Dom Mediowy Roku – Starcom
Marketer Roku – Grupa Żywiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
01.10.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów