logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mistrzowie są ambasadorami 6. edycji „Szkoła bez przemocy”
29.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mistrzowie są ambasadorami 6. edycji „Szkoła bez przemocy”



W VI edycji programu społecznego „Szkoła bez przemocy” motywem przewodnim jest idea kibicowania fair play. Działania w ramach programu będą zachęcać młodzież szkolną do promocji idei bezpiecznego kibicowania i zachowań fair play oraz przygotowania się na godne przyjęcie drużyn i gości na zbliżających się mistrzostwach EURO 2012.

Organizatorzy Programu: grupy wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundacja Orange przedstawili Lożę Ambasadorów Programu. Do Tomasza Majewskiego, mistrza olimpijskiego
w pchnięciu kulą, który wspiera program już od trzech lat dołączyli inni znani sportowcy: Leszek Blanik, mistrz świata i Europy w gimnastyce, Piotr Gruszka, wicemistrz świata i mistrz Europy
w siatkówce oraz Paweł Wojciechowski, mistrz świata w skoku o tyczce. – Ta idea przewodnia jest nam, sportowcom niezwykle bliska. Wsparcie kibiców na zawodach dodaje sił, wzmacnia motywację do działania. Jeśli widzimy na trybunach pozytywną energię i emocje, wiemy, że nie możemy zawieść
i dajemy z siebie wszystko. –
tłumaczy Leszek Blanik. Poza tym zasady fair play dotyczą tak naprawdę nie tylko sportu. Gra fair play jest ważna także we wszystkich innych obszarach życia. Rodzina, praca, relacje koleżeńskie – tu też obowiązują te same zasady. – dodaje.

Wśród propozycji działań, zaplanowanych dla szkół w ramach VI edycji „Szkoły bez przemocy” są m.in.: konkurs na scenariusz „Dnia Fair Play”, konkurs na kodeks fair play, koszulkę promującą ideę Programu, czy na najlepszy zespół kibiców. Ponadto wiosną 2012 roku zorganizowana zostanie ogólnopolska akcja zbierania podpisów w szkołach pod listem otwartym do władz RP. 

Organizatorzy Programu nie zrezygnowali także z działań, które w poprzednich edycjach cieszyły się dużą popularnością. W tym roku szkolnym również wybierzemy 16 najlepszych polskich wychowawców, zaprosimy szkoły do obchodów Tygodnia Wolontariatu i Dnia Szkoły bez Przemocy i zorganizujemy dla szkół konkurs grantowy na najlepsze projekty przeciwdziałające przemocy i agresji w szkołach – dodaje Dorota Łojewska.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek