logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.09.2009

Mistrzowie ekologii nagrodzeni przez Tesco



W sobotę w Pałacu Kultury i Nauki odbył się finał konkursu organizowanego przez firmę Tesco ”Dbajmy o środowisko – to takie proste!”, którego zwycięzcami – najlepszymi znawcami i promotorami tematów ekologicznych – zostali uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 12 z Otwocka. Dla swojej szkoły wygrali nowoczesną pracownię naukową o wartości 50 tys. zł.

O nagrodę walczyło pół tysiąca uczniów z całej Polski. Najlepsi otrzymali tytuł Młodego Ekologa 2009, a dla swoich szkół wygrali nowoczesne pracownie naukowe, które składają się m.in. z: multimedialnej tablicy, wizualizera, mikroskopu z kamerą cyfrową oraz projektora multimedialnego.

Każdy z 45 zespołów ze szkół z całej Polski został podzielony na trzy 3-osobowe podgrupy. Rywalizowały one ze sobą w trzech konkurencjach sprawdzających zarówno teoretyczną wiedzę zawodników na temat ochrony środowiska, jak i umiejętności jej praktycznego zastosowania w codziennym życiu.

Konkurs składał się z dwóch etapów – wojewódzkiego oraz ogólnopolskiego. Podczas pierwszego etapu dzieci musiały zaplanować i przeprowadzić akcje informacyjne na temat dbania o środowisko naturalne. Do drugiego etapu zakwalifikowały się trzy najlepsze drużyny z każdego województwa. Zwycięzcy musieli wykazać się nie tylko niezwykłą znajomością zasad ekologii, ale także kreatywnym podejściem do sposobów chronienia środowiska naturalnego.

Konkurs „Dbajmy o środowisko – to takie proste!” jest częścią akcji „Tesco dla szkół i dla środowiska”, której celem jest poprawa wyposażenia polskich szkół, aby dzieci i młodzież miały szansę uczyć się w nowoczesnych, przyjaznych warunkach. Akcja ta jest organizowana od siedmiu lat, w ciągu których nagrody trafiły do ponad 11 tysięcy szkół w całej Polsce, a łączna ich wartość przekroczyła 12 mln zł.

Uczestnicy przed rozpoczęciem rywalizacji konkursowej pozostawili symboliczny odcisk dłoni. To znak poparcia dla działań chroniących planetę. „Używam kartki z obu stron”, „Dokręcam kapiący kran”, „Kocham Ziemię”, „Segreguję śmieci” – to tylko niektóre z haseł napisanych przez uczniów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek