logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Misja-emisja firmy Abrys
12.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Misja-emisja firmy Abrys



Firma Abrys rozpoczęła kampanię edukacyjno-informacyjną „Misja-emisja”. Jej celem jest ograniczenie zanieczyszczenia powietrza spowodowanego niską emisją poprzez podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie proekologicznych sposobów ogrzewania i korzyści płynących dla ludzkiego zdrowia oraz środowiska z likwidacji tego zjawiska. Kampania jest współfinansowaną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki. 

Kampania będzie informować o zagrożeniach dla zdrowia ludzi i środowiska, jakie niosą za sobą korzystanie z nisko sprawnych urządzeń grzewczych, spalanie złej jakości paliw energetycznych, a także zły stan techniczny instalacji kotłowych oraz ich nieprawidłowa eksploatacja.

Kampania skierowana jest do ogółu społeczeństwa, a w działania prowadzone podczas jej trwania zaangażowani zostaną mieszkańcy, jednostki samorządu terytorialnego (które zostaną zachęcone do pozyskiwania środków finansowych, dzięki którym mieszkańcy ich gminy lub miasta będą mogli ogrzewać swoje domy za pomocą nowych urządzeń grzewczych i instalacji solarnych czy przeprowadzić termomodernizację budynków mieszkalnych) i przedsiębiorstwa ciepłownicze, które mają motywować ludność do przyłączania swoich domów do sieci ciepłowniczych i korzystania z ciepła systemowego.
Edukatorzy, tj. nauczyciele oraz pracownicy ośrodków edukacyjnych, dzięki specjalnie przygotowanym dla nich konkursom, filmom, komiksom oraz scenariuszom, lekcji będą szerzyć wiedzę o problemie niskiej emisji.

Ikoną projektu, która towarzyszyć będzie wszystkim realizowanym w ramach kampanii wydarzeniom, jest postać byłego kominiarza Dymskiego – pogromcy dymonów (trujących dymów powstających wskutek niskiej emisji).








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek