Do pielęgnacji ogródka nie potrzebne są wcale hektolitry wody. Denver Water, największe przedsiębiorstwo wodociągowe stanu Colorado w USA, po raz kolejny namawia jego mieszkańców do redukcji zużycia wody.
W tym roku, przygotowując kampanijną kreację, skupiono się na informacji, że prawie połowa poboru wody w amerykańskich domach jest wykorzystywana do celów gospodarczych. Agencja Sukle stworzyła serię estetycznych i minimalistycznych kreacji (pasujących do przekazu kampanii), na których pokazano miniaturowy sprzęt do nawadniania trawy: spryskiwacze, węże i konewki mieszczące się w ludzkich palcach. Przekaz podkreślono tytułem kampanii „Water Less” (Podlewaj mniej) oraz kampanijnym hasłem „Use Only What You Need” (Stosuj tylko tyle, ile potrzeba).
Kampania Denver Water ma kilkuletnią tradycję. W 2008 roku, w ramach akcji przekonywano odbiorców, że bokserki prane codziennie tracą swój pierwotny kolor, a kwiaty nadmiernie podlewane przebywają w stanie wodnego upojenia. Rok później sugerowano, że trawa jest zbyt głupia by zauważyć różnicę w zaserwowanych jej wodnych kąpielach pielęgnacyjnych. W 2011 roku natomiast przyrównywano nadmierne nawodnienie do nadmiernego owłosienia.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja