Trzech mężczyzn opowiada o tym jak zostali rzuceni przez kobiety, w których wciąż są zakochani. Wspominają ich urodę, urok osobisty, uśmiech, przyjaźń. Szczery żal po rozpadzie związku wzbudza współczucie, ponieważ wyglądają na porządnych i troskliwych facetów. Okazuje się jednak, że to nie oni są ofiarami.
Główne hasło kampanii to: „The only thing worse than feeling sorry for them is having to go back to them. It takes 5 attempts to leave an abusive partner”. („Jedyną gorszą rzeczą niż czuć do nich litość jest musieć do nich wrócić. Potrzeba pięciu prób, aby odejść od partnera-despoty”).
Oprawca bardzo często może sprawiać wrażenie kochającej osoby. Film pokazuje różne twarze despoty i pozwala lepiej zrozumieć trudne emocje towarzyszące odejściu od takiego człowieka. Kampania stworzona dla Interval House po raz pierwszy, nieprzypadkowo zresztą, była transmitowana w Walentynki.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem