logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  14.11.2016

Milowicz adeptem kung-fu



Aktor nie bez wysiłku, ale skutecznie pokonuje ciosami kolejnych przeciwników – złą dietę, siedzący tryb życia i niewłaściwe leczenie. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy. 

Ponad 415 milionów osób na świecie ma cukrzycę, rocznie 5 milionów umiera z powodu jej groźnych powikłań. Co druga dorosła osoba z cukrzycą nie ma świadomości, że na nią choruje. Wiele przypadków cukrzycy i jej powikłań można by było uniknąć dzięki szybkiej diagnozie, wprowadzeniu właściwego, zdrowego stylu życia oraz odpowiedniego leczenia. 

Spot jest utrzymany w humorystycznej konwencji starych filmów kung-fu. Jego celem jest motywacja diabetyków do walki z cukrzycą i przypomnienie najważniejszych zasad życia z tą chorobą. Do projektu zaangażowano aktora Michała Milowicza, który wcielił się w role chorego na cukrzycę, który bezustannie prowadzi walkę z groźnymi przeciwnikami, tj. złą dietą, siedzącym trybem życia, niewłaściwym leczeniem i hipoglikemią. Nad bohaterem czuwa mistrz, w rolę którego wcielił się diabetolog prof. dr hab. n. med. Leszek Czupryniak, który dzięki odpowiedniej motywacji pomaga choremu w skutecznym pokonywaniu wroga. W ramach kampanii uruchomiona zostanie także strona internetowa www.znajdzswojegomistrza.pl, która zawiera najważniejsze informacje o cukrzycy i jej groźnych przeciwnikach. Kampania wystartowała 14 listopada b.r., kiedy na świecie obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Cukrzycą (World Diabetes Day).

Kampania „Znajdź swojego mistrza” powstała z inicjatywy Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą oraz organizacji diabetologicznych wchodzących w jej skład: Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, Polskiej Federacji Edukacji w Diabetologii, Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, Stowarzyszenia Edukacji Diabetologicznej, Towarzystwa Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą, Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pomocy Dzieciom i Młodzieży Chorym na Cukrzycę, Mojacukrzyca.org. Mecenasem kampanii jest Novo Nordisk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek