Kampania „Miłość nie wyklucza” mająca na celu informowanie o związkach partnerskich oraz o problemach wynikających z ich braku dotarła do Inowrocławia oraz Przemyśla. Nie obyło się bez przeszkód – w Inowrocławiu kampania miała pojawić się już w grudniu, jednak organizatorom odmówiono sprzedaży powierzchni reklamowej w tamtejszych autobusach w obawie przed wandalizmem.
Kampania przygotowana została przez nieformalną Grupę Tel-Aviv, a fundusze pochodzą z darowizn oraz sponsoringu. Obsługę logistyczną kampanii zapewnia Stowarzyszeni Otwarte Forum.
Od wielu lat w Polsce trwa debata na temat potrzeby wprowadzenia ustawy o związkach partnerskich, a w 2010 roku debata ta przekształciła się również w dyskusję na temat kształtu projektu ustawy. Widząc jak bardzo temat ten stał się ważny Grupa Tel-Aviv proponuje działanie wizerunkowe wspierające ideę ustawy o związkach partnerskich.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024