logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  25.10.2013

„Miło Cię Widzieć” w stolicy



W Warszawie na moście Gdańskim będzie można zobaczyć nowy neon – „Miło Cię Widzieć” autorstwa Mariusza Lewczyka. Decyzja o wyborze tej lokalizacji zapadła w wyniku konsultacji Fundacji Neon i RWE Polska z przedstawicielami m.st. Warszawy oraz Zarządem Dróg Miejskich.  Mariusz Lewczyk, autor projektu neonu „Miło Cię Widzieć” jest nowym laureatem konkursu „Neon dla Warszawy”, w wyniku ponownego przeliczenia oddanych przez internautów głosów.

Autor neonu „Miło Cię Widzieć” w dołączonym do projektu uzasadnieniu napisał, że „Neon posiada bardzo pozytywny komunikat, który można odbierać w sposób osobisty. Miasto Warszawa, będące w odczuciu autorem tego prostego przekazu, zyskuje dodatkowo opinię troskliwego gospodarza”. Na kolejnych miejscach uplasowały się prace „+48 22” grupy projektowej LINIAPROSTA i „Warszawskie Słoiki” duetu Designlab.

Praca „Miło Cię Widzieć” autorstwa Mariusza Lewczyka zostanie zrealizowana w związku z anulowaniem części głosów oddanych na projekt „Warszawskie Słoiki”. Decyzja ta została podjęta przez Muzeum Neonów – organizatora konkursu po przyjęciu zgłoszenia o możliwym zakupie głosów internautów przez autorów projektu – duet Designlab. Ponowne szczegółowe sprawdzenie przebiegu głosowania potwierdziło tę informację. W ostatnim dniu głosowania około 1900 głosów zostało oddanych seryjnie z zagranicy.

W wyniku konsultacji organizatora konkursu z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy oraz RWE na lokalizację zwycięskiego neonu wybrano most Gdański od strony południowej. Wybór ten zgadza się również z wizją autora, który w projekcie zaproponował instalację neonu na moście, twierdząc że „zawieszony pośrodku nie wyróżnia którejkolwiek ze stron, przybliża rzekę miastu i niejako zachęca do przekraczania brzegów. Neon jest doskonale widoczny dla setek ludzi spacerujących, odpoczywających czy uprawiających sport nad Wisłą”.

Konkurs Neon dla Warszawy zorganizowany został przez pierwsze w Polsce Muzeum Neonów i RWE Polska. Przedsięwzięcie realizowano pod hasłem „Wyraź energię miasta, stwórz neonową wizytówkę stolicy”. Inicjatywę wsparła merytorycznie Akademia Sztuk Pięknych oraz Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Honorowy patronat nad konkursem objęła Prezydent Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz – Waltz.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek