logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mikołajkowe przedstawienie od TelePolski
18.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mikołajkowe przedstawienie od TelePolski



Głównym punktem mikołajkowego spotkania wolontariuszy z firmy TelePolska z podopiecznymi Domu Pomocy Społecznej w Sadowej k. Łomianek, które odbyło się 12 grudnia, była inscenizacja bajki „Czerwony Kapturek”. W role bohaterów znanej bajki wcielili się pracownicy TelePolska.

Po widowisku, podopieczni DPS w Sadowej wzięli udział w dwóch konkursach: rysunkowym i zręcznościowym. W tym ostatnim startowały 5-osobowe drużyny, których zadaniem było pokonanie toru przeszkód w jak najszybszym czasie. Autorzy najlepszych rysunków o tematyce związanej z bajką otrzymali nagrody i dyplomy, podobnie jak członkowie zwycięskich drużyn w konkursie zręcznościowym.

Każdy z podopiecznych otrzymał od św. Mikołaja słodycze oraz miał okazję zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie.

TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny. Od czerwca 2010 r. TelePolska realizuje inicjatywę Społeczny Operator Telekomunikacyjny, przeznaczając cześć swoich dochodów dla organizacji, które kierują swoją pomoc do potrzebujących, w szczególności do dzieci.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek