Liczba dziesięć jest wynikiem działań matematycznych ucznia na tablicy i obliczeń kasjerki w sklepie. Pojawia się też na romantycznej randce w restauracji, a kierowca jest zatrzymywany przez policję właśnie po raz dziesiąty.
W piątek na antenie Telewizji POLSAT i na kanałach tematycznych Grupy POLSAT ruszyła nowa kampania promująca jubileuszową – dziesiątą edycję akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy. Wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Po raz trzeci akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Dotychczasowe dziewięć edycji kampanii MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 10 500 000 zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co rok wciela się aktor Krzysztof Kowalewski, będą uczniowie podstawówki, policjanci, klienci w sklepie oraz goście restauracji – w spotach okaże się, że cała Polska mówi o 10 edycji akcji. Mikołaja wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński i Klaudiusz Slezak. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie – Jarosław Gugała.
Kampania składa się z 4 60-sekundowych spotów. Zrealizowała ją telewizja POLSAT, a spoty wyreżyserował Michał Fazlejew.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!